Mokymų paskirtis

Mokymų paskirtis: šie mokymai skirti įvairių sričių bei profesijų atstovams, specialistams, vadybininkams, jų asistentams, administratoriams ir pan., kurie tiesiogiai bendrauja su klientais, verslo partneriais, kolegomis tiek gyvai, tiek telefonu ar el. laiškais, taip pat atsakingiems už profesionalaus bendravimo ir bendradarbiavimo palaikymą, sėkmingus ilgalaikius santykius, tinkamą savo organizacijos, jos produktų bei paslaugų reprezentavimą ir pan.

Programos tikslas – stiprinti gebėjimus dalykiškai, įtaigiai ir profesionaliai bendrauti su klientais, verslo partneriais, kolegomis, sukuriant ir palaikant tinkamą įspūdį, užtikrinant veiksmingą bendravimą, gebant veikti prevenciškai galimo nesusikalbėjimo, konfliktinėms situacijoms ir orientuojantis į sprendimus. Šių interaktyvių mokymų metu paliečiamos 3 svarbios dalykinio bendravimo sferos: profesionalus dalykinis bendravimas a) gyvai, b) kalbant telefonu, c) elektroniniu būdu

Mokymo (-si) uždaviniai

Mokymų metodika

Programos turinys ir įgyvendinimas