(16 ak. val. – 2d.)

Patirtimi pagrįstas ir sėkmingai išbandytas metodas visiems, kas svarsto apie logišką, efektyvią ir įmonės vertybėmis pagrįstą Rinkodaros ir komunikacijos strategiją, tačiau neturi didelėms korporacijoms prieinamų investicinių lėšų. Metodo esmė – naudotis išimtinai vidine, arba nesudėtingai pasiekiama išorine infomacija ir jos pagrindu formuoti savo Rinkodaros politiką.

Mokymai, kursai, seminarai kartu su Manager.LT Akademija

Kam šie mokymai skirti?

Smulkioms bei vidutinėms įmonėms ir įstaigoms, turinčioms ambicijų ir personalo, galinčio vykdyti rinkodaros/ komunikacijos funkcijas arba svarstančioms tokio tipo projekto vykdymui/priežiūrai pasitelkti laisvai samdomus specialistus (vadinamuosius freelancerius).

Mokymų metu pateikiamas aiškus veiksmų planas, įžvalgos, praktiniai vykdymo patarimai. Apžvelgiama klasikinė Markom (marketing and communication) plano schema, įskaitant taktinių veiksmų, rinkodaros ir komunikacijos turinio kūrimo technologijas, biudžeto sudarymo principus. Taip pat pateikiamas ekonominis rinkos lūkesčių tyrimo variantas, kurį įmonė gali atlikti savo jėgomis ir naudoti vėlesniam darbui formuojant savo komunikacijos politiką.

Mokymų poveikis įmonei, įstaigai, organizacijai

Preliminari dienotvarkė ir temos

1 diena

09:00 – 16:30
Pasiruošimo fazės iššūkiai

Pietų pertrauka (45 min) 12:15 – 13:00 val.
Kavos pertraukėlės (15 min) 10:30 ir 14:30 val.

2 diena

09:00 – 16:30
Konstruojame įmonės, įstaigos, organizacijos Markom

Pietų pertrauka (45 min) 12:15 – 13:00 val.
Kavos pertraukėlės (15 min) 10:30 ir 14:30 val.

Dainius Rutkauskas - Manager.LT Akademija lektorius - verslo konsultantas
Programos vadovas ir lektorius:
Dainius Rutkauskas
Turintis daugiau kaip 20 sėkmingų veiklos metų žiniasklaidoje ir komunikacijoje: M-1 Informacijos tarnybos vadovas, viešųjų ryšių specialistas Prezidento ir Seimo rinkimuose, projekto „Lietuvos kvapas“ komunikacijos autorius ir kt. Pastaruosius 6 metus vykdo veiklą kaip komunikacijos ir pardavimų ekspertas, konsultuojantis ir bendradarbiaujantis su Lietuvos ir užsieno įmonėmis, įstaigomis bei organizacijomis, sprendžiant pokyčių komunikacijos, vidinio klimato, įmonės įvaizdžio korekcijos klausimus, konstruojant ir įgyvendinant Markom (marketing and communication) strategiją. Mokymų metu lektorius pateikia metodus, suformuotus bei sėkmingai išbandytus dirbant tarptautinių finansinių paslaugų įmonėje Londone (Jungtinė Karalystė).

Daugiau informacijos ir registracija:

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.